Întrebări Frecvente
Găsește răspunsurile la cele mai des întâlnite întrebări ale clienților noștri! Dacă nu vei găsi răspunsul pe care îl cauți, ne poți contacta folosind formularul de la finalul paginii.
Despre produse
Cum aleg produsul potrivit?
Fiecare produs are în pagina sa o descriere care conține informațiile importante despre produs cum ar fi materialul din care este realizat, dimensiunea acestuia, greutatea, termenul de livrare, cât și alte informații utile.
Cum verific daca un produs este disponibil?
În cazul în care mărimea sau varianta de produs dorită este afișată pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil și poate fi comandat. Timpul de livrare aproximativ este specificat în pagina fiecărui produs.
Cât de des actualizați stocurile?
Disponibilitatea produselor în magazin este actualizată în timp real. Atunci când stocurile la anumite produse sunt epuizate, comandăm in aceeași săptămână noi articole ale aceluiași model, în cazul în care acest lucru este posibil. Recomandăm să ne contactați la numărul afișat pe site pentru mai multe detalii despre revenirea unui produs în stoc.
Despre Comenzi
Cum pot să plasez o comandă?
După ce vizitezi pagina unui produs, vei putea să îl adaugi în coșul tău. După ce ai ales produsele pe care dorești să le comanzi, poți vizita coșul tău, iar apoi poți merge către pagina de Checkout pentru a finaliza comanda ta. Dacă întâmpini dificultăți, nu ezita să ne contactezi telefonic iar noi te vom asista și vom plasa comanda pentru tine.
Pot comanda produsele în afara stocului?
Dacă produsele există în magazin, ele pot fi comandate fără excepție. În cazul în care un produs nu există momentan în stoc, perioada de livrare poate dura în funcție de disponibilitatea sa în stocul partenerilor. În orice caz, pentru cazuri excepționale de termen de livrare, noi te vom contacta după plasarea comenzii pentru a-ți transmite termenul de livrare.
Cum pot să platesc pentru o comandă?
Poți alege între mai multe metode de plată, precum plata ramburs la livrarea comenzii, transfer bancar sau plata securizată online cu cardul tău. Urmează pașii din Checkout și iți va fi foarte ușor să alegi metoda preferată de plată.
Despre Livrare
În cât timp puteți livra o comandă?
Pentru produsele din stoc, toate comenzile primite până la orele 12:00 sunt pregătite și predate curierului in aceeași zi. Timpul de livrare al curierului depinde de adresa destinației și poate varia între 24 și 72 de ore. 90% dintre comenzi ajung la adresa din comandă a doua zi.
Cum pot returna produsele comandate?
Dacă dupa livrare realizezi că produsul prezintă deteriorări sau defecțiuni tehnice, ne poți contacta telefonic sau prin e-mail pentru a solicita returul sau către noi. Sau, dacă pur si simplu te-ai răzgândit, ai dreptul legal de a returna produsul către noi timp de 14 zile, deși suntem convinși că nu va fi cazul. Ne poți contacta telefonic în timpul orelor de muncă dacă dorești mai multe detalii.
Puteți livra sub formă de cadou?
Da! Poți să alegi o adresă diferită de livrare față de cea de facturare in pașii de finalizare a comenzii tale, iar în notițele comenzii ne poți specifica toate detaliile necesare pentru ca noi să ne asigurăm că pregătim cadoul asa cum îți dorești.
Ai alte întrebări?
Lasă-ne un mesaj folosind formularul de mai jos și vom reveni cu un răspuns către tine!